marriage.reismee.nl

Eindelijk dan!!!!

(Het Internet is hier zo megatraag dat je het aan kunt fietsen ongeveer!!)

Sorry dat we jullie hebben laten wachten op een teken van leven, maar het Internet is hier niet van zn sterkste kant!

Een te gek oord en een ongekend gave bruiloft gehad! Intens, intiem, emotioneel, gezellig en met een prachtige voorganger, boottocht, dansgroep (traditioneel) en eten. In een woord, te wow!! Een warme dank aan iedereen die aan ons gedacht heeft gisteren!

We zullen proberen morgen een aantal foto's te plaatsen, zodat jullie een beeld kunnen krijgen van hoe het geweest is!! Geniet van jullie avond en tot snel!!

Love,

D&M (de Wild :-)!!)

Richard, Marrit en Wesley

Lieve Melanie en Dick (de Wild),
Wij hebben zeker aan jullie gedacht...Gefeliciteerd met jullie huwelijk...We zijn super benieuwd naar de foto's. Geniet nog maar lekker van het mooie mauritius en met de mensen om je heen. Als jullie weer terug in Nederland zijn dan komen we jullie knuffelen en hebben we een mooi cadeau voor jullie. heel veel liefs van ons drietjes en alvast een dikke knuffel

Kees en Ronneke van Oostenbrugge

Lieve Melanie en Dick,

Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk. Jullie waren vast een prachtig bruidspaar, maar dat zien we morgen wel op de foto's. Heel veel geluk en geniet van elkaar en Mauritius. Tot ziens, groeten van Kees, Ronneke, Arjan, Maarten en Joris..... :-)

Aart en Janny

HARTELIJK GEFELICITEERD MET JULLIE HUWELIJK, Dick en Melanie de Wild!!!! Van harte Gods zegen gewenst in jullie leven samen!
Wat geweldig dat jullie dag zo super was!
We zijn erg benieuwd naar de foto's.
Veel liefs en hartelijke groeten, ook aan ouders Timmerman, van ons.

Jan en Patricia Brouwer

Beste Melanie en Dick,
Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk en nog een fijne tijd toegewenst.Veel geluk samen!
Groetjes Jan , Patricia en fam.

Jolanda Scholte

Lieve meneer en mevrouw de Wild :-)
Van harte proficiat met jullie huwelijk. Ik hoop dat het een dag was om nooooooit meer te vergeten, maar dat zit vast wel goed.
Moge dit het begin zijn van een lang en gelukkige tijd.

Groetjes,
Jolanda

Anneke Kuijf

Lieve Melanie en Dick,

Ik verheug me nu al op de foto's van de heer en mevrouw de Wild. De felicitaties zijn doorgekomen begrijp ik.
Geniet maar lekker van deze mooie huwelijks reis.

Heel veel liefs,
Anneke

Bert & Jasmijn

Hallo echtpaar! Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk!!! Geniet nog lekker verder, de groetjes ook aan Chris en tot gauw!
Bert & Jasmijn.

Lianne

Dag lief net getrouwd stel! Van harte gefeliciteerd!!! Alle goeds voor de toekomst samen gewenst! Wat ziet het er allemaal geweldig uit op de foto's, dat moet een fantastische dag geweest zijn! Geniet nog even lekker door daar!!! Heel veel liefs!!!

Ewout & Mariëlle

Heeey,

Van harte gefeliciteerd! ik heb de hele dag (woensdag) aan jullie gedacht! Nog even lekker genieten daar voordat alle hectiek weer van start gaat. Met jullie visjes gaat het goed hoor!

Liefs,

Marielle