marriage.reismee.nl

Trouwen!

Yep, daar zijn we dan eindelijk!

Iedereen is vanochtend weer richting NL vertrokken, jammer hoor hebben een erg gezellige week gehad met elkaar. Maar ja, dat geblabla zitten jullie waarschijnlijk helemaal niet op te wachten, want dat huwelijk, hoe was dat J?

Nou, geweldig! De dag begon strak blauw en na het ontbijt zijn we nog heerlijk bij het zwembad gaan liggen en een deel is zelfs nog gaan snorkelen op zee.Mel moest om half 1 bij de lokale kapper zijn en zat al snel met een kop krullers onder een te hete droogkap, ach het is Afrika hier. Dick begon het inmiddels wel een beetje op zijn heupen te krijgen en liep na zijn pak aangetrokken te hebben maar de tuin in om nog snel even een sigaretje te roken met broer Chris. Rond 3en is hij richting het restaurant aan zee vertrokken, niet veel later arriveerden paps en mams De Wild. Het wachten begon........

Overigens heeft het restaurant een prachtig houten terras aan zee, overschaduwd door een stel palmbomen en met uitzicht op de zee en de achterliggende eilanden. Mel arriveerde aan de arm van haar vader, tezamen met pastor James. Een korte, maar erg krachtige ceremonie volgde. Wat zijn wij blij dat pastor James deze dag bij ons aanwezig kon zijn, een innemende man met indrukwekkende woorden. Te wow! Na de ceremonie zijn we aan de cocktails gegaan, hebben we foto's gemaakt en zijn we richting de steiger gelopen om nog een cruise met een catamaran over het water te gaan maken. Iets verderop trokken donkere wolken samen en ja hoor eenmaal op volle zee kregen we een minibuitje over ons heen, een aantal regenjassen bracht uitkomst, tezamen met een fikse slok zelfgemaakte rum. Sterk goedje! Het bleef die avond droog en de mensen van het restaurant hadden het lagere terras aan zee speciaal voor ons opgedekt! Een heerlijk menu volgde, Julia deed nog een eigen gemaakt stukje en natuurlijk kwamen er van de beide ouders ook nog leuke anekdotes en een erg leuk filmpje!

Terugkijken hadden we het niet beter kunnen wensen, alles was perfect! En weet je het is niet eens zozeer de omgeving die het gemaakt heeft, al draagt tie wel een stuk bij, maar meer de intimiteit van de kleine groep en de prachtige woorden die zijn gesproken door de ambtenaar van de burgelijke stand en voornamelijk door pastor James! A great memory for ever!!!

En nu dus lekker saampies!!!!!

Leenard

Nu even per www:
Van harte gefeliciteerd! Leuk om te lezen dat jullie intens genieten! Geniet lekker verder en tot in NL.
Wij hebben hier trouwens ook mooi weer, dus jullie hadden helemaal niet naar Mauritius hoeven gaan... ;P

Jorith

hee mel en dick!

van harte gefeliciteerd!
en nog heeeeel veel tijd samen toegewenst!

liefs jorith

Wim & Elma

Ha echtpaar v.d. Wild!

Leuk dat je effe belde, we waren erg benieuwd hoe het jullie was vergaan. De foto's zijn erg mooi en we krijgen een beetje een indruk hoe het bij jullie was en is. Ook leuk om jullie reisverhaal mee te lezen. Jullie zijn een mooi stel! Van harte gefeliciteerd en geniet van de laatste week aldaar!

Tot ruikens, ziens of horens!!!!

André en Adrie

Hoi bruidspaar!

Gave foto's en mooie verhalen. Jullie zien er schitterend uit. We hebben vandaag jullie uitnodiging ontvangen. We hebben er zin in! Geniet nog van jullie verblijf op Mauritius. Veel plezier en tot snel!

Groetjes!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pieter, Hetty en de rest

Ha Dick en Mel,

Gefeliciteerd!!! Geweldig dat het allemaal zo leuk is geweest!!

Geniet de komende dagen nog van jullie tijd samen daar en we zien jullie we weer. In ieder geval 12 juni.

Gr. Pieter Hetty en de rest

Henk en Jeanette

Hoi Dick en Melanie, van harte gefeliciteerd, gave lokatie. Bedankt voor jullie kaart en geniet nog even van je vakantie.

gr, Henk en Jeanette

Henk en Marlies

Lieve Dick en Melanie,

Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk en heel veel jaren samen toegewenst. Fijne vakantie verder nog en tot in Nederland.
Hart. groetjes van alle van Dongens

Nichtje Anneloes Timmerman

Hoi Melanie en Dick,

Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk.
Ik zag beneden de kaart staan en dacht laat ik gelijk even kijken.
Wat een mooie foto's en een gave locatie.
Heel veel geluk samen en tot ziens

Groetjes Anneloes en Gert

Leen de Bruin

Van harte gefeliciteerd en nog heel veel geluk samen toegewenst!

Mooie foto's inderdaad. Nog een fijne vakantie!

Groeten, Leen de Bruin

Arne en Ellen Kooistra

Hoi Dick en Melanie,

Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk! Prachtige foto's van jullie, zeg!! We wensen jullie een heel goed
en gezegend huwelijk toe! Liefs van je nicht