marriage.reismee.nl

Wat vooraf ging aan 20 Mei.....

Arrived!

Even een korte memo dat we zijn gearriveerd! Na een dikke vertraging, met een rammelende brandstoftoevoer naar de motor, lekker idee als je dik anderhalf uur stilstaat op weg naar de startbaan omdat het toch niet helemaal lekker klinkt. Tja en vervolgens wil de motor niet meer starten, goede start dus!

Het regende pijpenstelen toen we aankwamen, let wel tropische pijpenstelen, met een dik uur in de taxi stonden we dan eindelijk voor het hotel. Wat een plaatje, te wow, compleet verscholen tussen de palmbomen lag daar ons resort. Een grote ruimte met titanic trap verwelkomde even en het had even wat Afrikaanse tijd nodig om alles voor iedereen rond te krijgen qua kamers. Snel ons opgefrist en een heerlijke cocktail op het terras gedaan aan de vijver. De volgende dagen rond gekeken, op het strand gelegen, heerlijk dat zonnetje, gesnorkeld en de mannen zijn vandaag wezen zeevissen.

Maandag een gesprek met de weddingplanner van het hotel gehad, aardige vent, die met zijn aanbod voor ons een erg leuke dag kan regelen. Trouwen onder palmbomen, inclusief Mauritiaanse dominee, daarna de boot op voor een sunsetcruise, een stukje traditie van Mauritius en dan aan het strand lekker dineren. Helemaal zin in!!!! Vandaag overigens in ondertrouw gegaan, en jawel bij de derde instantie (de rechtbank) klonk al snel het ‘raise your hand' een eed afleggen dus! Wat heerlijk officieel en ergens ook wel een heel mooi symbool!

Maar goed, het internet is hier in het hotel walgelijk traag, dus breien we er weer een eind aan. We hopen snel een aantal pics op het Internet te zetten, waarschijnlijk donderdag a.s. maar daar lopen we wel even het dorp voor in, daar schijnt het sneller te zijn!!!

Adios!