marriage.reismee.nl

De laatste week....

Murphy's law gaat ook deze week weer op! Weet je dat je weggaat staat de chaos zo voor je neus, onaangekondigd, en drukker dan ooit. Dan wordt lange dagen maken, alles tot op de laatste draad regelen en dan loslaten en het vliegtuig in. Al gaat de laptop ook deze keer weer mee. Gosh, we lijken soms wel een stelletje work-a-holics, vastgekluisterd aan de hobby 'werk'.

Believe it, or not: maar alles is geregeld. M'n jurk hangt veilig opgeborgen bij mama Tim, al is Dick er net stiekem tussen uit gesneakt met mijn oude fotoboeken om een borreltje bij pa Tim te doen. Jaja, lekkere vage borreltjes zijn dat, zit gewoon in het complot, shame! Maar goed, mijn moeder bewaakt het 'jurken-fort' met haar leven, dus Dick....... hehe. En ik, ja ik hou inderdaad mijn hart vast als er oude foto's ingescand gaan worden. Beamers?? Die kennen ze toch niet op Mauritius, ze denken nog steeds dat ze naar de geciviliseerde wereld gaan ;-)!

Zaterdag met mijn nichtje van zes een echte prinsessenjurk wezen kopen, alsdus haarzelf, met een paar bijpassende zilveren schoentjes. Nadat we naar onze zware shopping-middag hadden overgegeven aan een ijsje bij de Italiaan in Amersfoort kwam het hoge woord eruit. Ze werd of prinses of ijsvrouw, want dan kon ze de hele dag door ijsjes eten! En gezien ze straks ons bruidsmeisje zal zijn en dus een beetje een prinsesje zou zijn die dag, kwam het wel heel goed uit dat ze dat alleen deed want dan kon ze mooi allebei de ringen aan ons geven! Gewichtige zaken om over na te denken, heerlijk figuur dat kind!

De wereld om ons heen en dan de naaste wereld schijnt meer met ons huwelijk bezig te zijn dan wij zelf zijn lijkt het wel. Aan alle kanten worden we alvast gefeliciteerd, wensen ze ons een goede reis en komt die immer prangende vraag er uit 'is alles geregeld, zijn jullie er helemaal klaar voor'?? Ik weet niet wat een normaal mens aan Bridezilla's (met dank aan JB voor dit woord) heeft meegemaakt. Maar trouwen is toch iets heel ontspannends? Toch?? Anyway, het we geven ons daar ook maar liefdevol aan over, toch wel leuk, het begint allemaal tot leven te komen nu!! De final count down started...........still 3 days to go before we leave!

Truste!

oma en opa van vliet

lieve melanie en dick
we hopen dat jullie de allermooiste dag van je leven mogen beleven we zullen aan je denken
liefs opa en oma.

Aart en Janny

Lieve Dick en Melanie,
We gunnen jullie dat alles heel goed zal gaan en dat jullie alleen maar mooie dingen meemaken de komende weken!
Na alle inspannende voorbereidingen een geweldig huwelijksfeest toegewenst!
In gedachten leven we met jullie en familie mee!
Heel veel liefs van ons.

Bas

Nou, nou, dat is geen reizen meer, dat is een droom, denk ik........wie zo een huwelijk begint, begrijpt het leven!

Jolanda Scholte

Lieve Mel,

Eindelijk je man van je dromen gevonden. Daar past dit droomhuwelijk natuurlijk bij.
Geniet van het leven en van elkaar en maar er een droomreis van.

Els & Arie de Wild

Lieve Mel en Dick, ook druk bezig met de laatste dingen te regelen voor vertrek? Mel, pas op, vergeet door al de drukte je trouwjurk niet mee te nemen!
Nou, we hebben er veel zin in. We zien jullie vrijdagmorgen in Soest bij de koffie.
Groeten,
Els en Arie

Mirjam

Lieve Melanie en Dick, jullie zijn nu inmiddels op jullie droom bestemming aangekomen. Ik hoop dat dat jullie een super tijd gaan beleven daar. Geniet van alles daar en vooral van elkaar. Heel veel liefde en geluk wens ik voor jullie en tot snel.

Liefs Mirjam Vonk

Richard, Marrit en Wesley

lieve Mel en Dick,
Geniet van jullie super mooie reis en van elkaar. Wij kunnen niet wachten op de trouwfoto's...veel liefs van ons uit Putte

Elian

Hey lieve Dick&Mel, hoe is het daar nou????? Zeker wel super relaxed...bijna getrouwd he broer! Een hele fijne dag woensdag!!!!!!!!!!

Liefs van Elian!!

fam. wigboldus

Lieve Melanie en Dick,
Hoe is het daar? Schrijf is eventjes wat op je web-log. want we kijken er steeds met smart naar, maar er wordt niets bijgeschreven....
Wees geblessed, liefs Leen en Nelleke en de rest

Annemiek, Juliet, Marlene en Dorien

Hey lieverds,

Nog 1 dagje te gaan en dan zijn jullie echt getrouwd! Wij zijn natuurlijk reuze benieuwd hoe jullie eruit zien die dag..... Heel erg veel plezier met jullie trouwdag en geniet ervan!

Dikke knuffel
Miek, Juliet, Marlene en Dorien

pierre en gerdien

Morgen dan eindelijk zover. Heel veel geluk en liefde voor jullie beide. Geniet ervan we zijn benieuwd naar jullie verhalen.

Liefs uit Den Bosch

Marielle en Ewout

Haaai nu nog vrijgezellen, waar blijven de mooie foto's van daar? heel veel plezier he morgen!

Groetjes uit Amersfoort!

opa en oma van vliet

hallo lieve familie
we zijn toch zo beniewd naar morgen ,want wij liggen niet in de zon te wachten tot het grote moment daar is
laat dus heel gauw van jullie horen en zien
we hopen wel dat jullie het heel fijn hebben,en zenden jullie een lieve groet opa en oma

Jeroen

Hi Mel & Dick,
Ik wil jullie een hele fijne dag toewensen! Ben heel benieuwd naar alle verhalen en foto's zodra jullie weer terug zijn.
Tillykke!
Jeroen

oom Paul en tante Ans

Vandaag is jullie huwelijksdag......van ons allemaal van harte Gods zegen toegewenst in jullie huwelijk!! familie Blok

Jolanda Scholte

Dick & Mel,

Van harte proficiat met jullie huwelijk. Ook diat zal vast vol avontuur zijn.

opa en oma van vliet

lieve dick en melanie
nu zijn jullie dus getrouwd we hebben de hele dag aan je gedacht en gevraagd of de Here jullie wil zegenen op de reis door dit leven,bovenal of Hij mee wil gaan als betrouwbare gids ,in voor en tegenspoed
lieve groet opa en oma

l